Bodybuilding Forum - Bodybuilding.net

Bodybuilding Forum - Bodybuilding.net (/)
-   Supplements (http://www.bodybuilding.net/supplements/)
-   -   Gaspari Supps? (http://www.bodybuilding.net/supplements/gaspari-supps-13034.html)

john917v 07-18-2009 06:58 PM

Gaspari Supps?
 
I've heard about Gaspari Supps (test-boosters), like halodrol, etc. but not like superpump. Has anyone tried them? What are your thoughts on them?

dave_cshmn 07-19-2009 02:47 PM

I love Superpump whatch out for the super dumps but once your body gets used to it u will love it

Kane 07-19-2009 04:50 PM

I'm not a fan. I don't use anything other than whey, glutamine, a multi, and the occasional dose of magnesium carbonate :).

beamazed 07-26-2009 06:01 AM

superpump 250
 
i have tried superpump 250 its nothing to write home about,but yeah it works and i suppose id reccomend it as its one of them supps you may aswell give a try...Also its quite pricey! when i got my first tub i opened it and wonderd if someone had already had a few glases then seald it back up does not last long at all!

evanssd1 12-15-2009 06:41 AM

I use SuperPump and love it. I alternate with Controlled Labs White Flood to keep from getting a tolerance to it.

I tried eight weeks of Novedex XT and it didn't do anything.

I also use the MyoFusion protein which seems to really agree with my digestive system. Its one of the only protein powders I can take as much as I want and not have digestive side effects.

Good stuff, IMO.

cmatthew4 10-04-2010 10:27 AM

i bought the superpump 250 as well i hated the first time i took it! was a superdump running in to the toilet every goddamn 10 mins... cleared me right the F*** out... and i was to never take it again... but i did take it again since i payed so much for the damn thing... but ate bout 1 hour before taking it and the superdump was gone now i love the stuff work good but i mostly like it because it seem to make my pump last longer... not really a bigger pump but last much longer
ive looked up halodrol as well haven't tried it but as ive heard even from poeple who work in supplement stores like GNC
the new halodrol is complete crap... apparently the old HALODROL 50 is what used to work extremely well and would be so good for building muscle it quickly became popular and was then illigalized... now they sell this other crap instead and call it halodrol in order to trick those couple of suckers who still think their buying the right shit

*EDIT* ---> just noticed i revived a dead thread....

ngnutrition 03-07-2011 09:47 AM

I have always had great experiences with SuperPump and MyoFusion is one of my favorite protein supplements because it tastes great and full of other great nutrients.


All times are GMT -8. The time now is 08:02 PM.

Powered by vBulletin® Version 3.8.7
Copyright ©2000 - 2014, vBulletin Solutions, Inc.